Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010

τα πρώτα δειλά μου βηματάκια

όταν ήμουν παιδί και έκανα τις πρώτες προσπάθειες να περπατήσω , η μητέρα μου μου έλεγε τραγουδώντας ''στράτα στρατούλα'' κι εγώ γελώντας προσπαθούσα να κάνω τα πρώτα μου βήματα...
εδώ, όμως, τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. δεν είναι κανείς να μου τραγουδάει κι εγώ να γελώ... οπότε θα δυσκολευτώ λιγάκι αλλά εύχομαι να τα καταφέρω
το πρώτο μου βήμα είναι να πω δυο λόγια για μένα
με λένε Μαρία και είμαι από Σέρρες
έχω 2 αγάπες, μια κόρη 16 χρονών που την αγαπώ περισσότερο και από την ζωή μου και η τρέλα μου με τις κατασκευές.
όταν έχω ελεύθερο χρόνο μου αρέσει να δημιουργώ με σύρματα, με γύψους, με χάντρες και κεραμίδια με μπογιές και πινέλα
στον χώρο αυτό θα ήθελα να μεταφέρω ότι έχω μάθει τόσο καιρό και θα ήταν μεγάλη μου χαρά να το μοιραστώ μαζί σας

Δεν υπάρχουν σχόλια: